نظرهای ثبت شده


  
با سلام و خدا قوت بسیار سپاس از زحمات شما.
اکبرزاده: نویسنده
1


جلسه مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران،مدیر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و اعضای هیأت مدیره صندوق با رئیس،اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی شرکت مادر تخصصی توسعه سرمایه گذاری


      در این جلسه از زحمات مهندس پناهی مدیر عامل صندوق استان و اعضای هیأت مدیره در راستای توسعه کمی و کیفی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و توانمندسازی تشکل های کشاورزی مازندران تقدیر و سپاسگزاری شد.
در این نشست ،مدیر عامل صندوق استان به بیان گزارشی از اقدامات و عملکرد و برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی استان پرداخت و هر یک از اعضای هیأت مدیره نقطه نظرات خود را پیرامون توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان ارائه و خواستار حمایت و توجه بیش از پیش شرکت مادر تخصصی از صندوق استانی شدند.
اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی کشور ضمن ارزیابی مطلوب عملکرد صندوق مازندران از مهندس شهیدی فر به لحاظ قبول نمایندگی دولت در صندوق مازندران تقدیر و تشکر بعمل و خواستار اهتمام جدی نسبت به توسعه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان شدند.
مهندس شهیدی فر طی سخنانی خواستار کمک بیش از پیش شرکت مادر تخصصی به توسعه کیفی و افزایش سرمایه صندوق شد و اظهار کرد:با هماهنگی هایی که با استانداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان انجام شد از تمام ظرفیت ماده 31 قانون به نفع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران استفاده خواهیم کرد.
در این نشست مقرر شد در هفته آتی جلسه مشترکی با استاندار مازندران ،شرکت مادر تخصصی کشور ،سازمان جهاد کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران برگزار گردد.
این نشست با اهداء حکم نمایندگی شرکت مادر تخصصی به شهیدی فر ریئس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همراه بود.
منبع: کانال اخبار کشاورزی مازندران


تاریخ خبر : 1401/02/11 تعداد دفعات بازدید : 2140  چاپ خبر


: نام
: پست الکترونیک
: متن پیام
2* 2
: کد امنیتی

ثبت نظر