نظرهای ثبت شده



نشست مشترک معاونت محترم برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران با اعضاء محترم هیئت مدیره صندوق


     
جلسه مشترک اعضاء هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با معاونت محترم برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران در محل صندوق حمایت در روز چهارشنبه 15/8/92 برگزار گردیده است.
در این جلسه ابتدا جناب آقای مهندس پناهی مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران به بیان عملکرد و وضعیت موجود صندوق استان و اثر بخشی فعالیت های این جایگاه در توسعه کشاورزی استان در اعطاء مبالغ قابل توجه تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 2% در سال در فضای هدفمندی یارانه ها + عاملیت آبیاری تحت فشار و .. و همچنین عاملیت صندوق توسعه ملی از محل اعتبارات 1390 و 1391 پرداختند و در راستای تفاهمنامه سه جانبه ای که چندی پیش فیمابین سازمان جهاد کشاورزی ، شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی و استانداری محترم مازندران در جهت توسعه و (تقویت افزایش ) صندوق منعقد گردیده است تقاضای تحقق آن را از معاونت محترم برنامه ریزی استانداری نموده اند.
سپس هر یک از اعضاء هیئت مدیره صندوق به بیان نقطه نظرات خود پیرامون توسعه بخش کشاورزی و اهمیت تقویت مالی صندوق پرداختند.
در ادامه جناب آقای دکتر احسانی معاونت محترم برنامه ریزی و اشتغال استانداری محترم مازندران نقش صندوق حمایت را به عنوان یک نهادی که می تواند خلاء وجودی یک بنگاه مالی اعتباری را که در گذشته حس می شد با بروکراسی بسیار آسان در خدمت بخش کشاورزی پر نماید پرداخته و خاطر نشان نمودند یقیناً خدمات بی واسطه و با سازوکار آسان طراحی شده در بدنه صندوق می تواند نقش آفرینی منابع را در بخش ملموس تر و اثر بخش آن را برجسته نماید.
در همین راستا ضمن اعلام رضایت از وضعیت صندوق مازندران تاکید خود را بر عملیاتی نمودن تفاهمنامه سه جانبه و تقویت سرمایه صندوق اعلام داشتند.
در پایان جلسه مقرر شده است تا جلسات مشترک فیمابین بطور ادواری حداقل هر دو ماه یکبار برگزار گردد.





تاریخ خبر : 1401/01/30 تعداد دفعات بازدید : 2689  چاپ خبر


: نام
: پست الکترونیک
: متن پیام
2* 5
: کد امنیتی

ثبت نظر